maanantai 7. huhtikuuta 2014

The first ice cream this spring, and other things

Toissa lauantaina käytiin vähän kävelemässä Jessican kanssa Bedford Parkissa, joka postauksessa hehkutan keväistä ja aurinkoista säätä mutta niin se vaan on :D Ostin myös kevään ensimmäisen jäätelön sellasesta söpöstä jäätelöautosta, toi sininen on bubblegum-kastiketta ;)
Villapaita, laukku ja kengät Primark, hame New Yorker, aurinkolasit H&M ja kaulakoru Lillywhites.
   Mun hostlapsilla on taas yli kahden viikon loma, oon töissä yleensä aamupäivät ja iltapäivät menee pääsykokeisiin lukiessa. Oon koittanut myös suunnitella jonkinlaista reissailua, mutta useimmat kaverit on käymässä kotimaissaan tai joutuvat työskentelemään melkein kellon ympäri. Jos olet siis Englannissa asuva au pair (tai vaikka opiskelija I don't mind) uusien kaupunkien explorailun toivossa, let me know :------D
---
One lovely Saturday Jessica and I went for a walk in Bedford Park - in every post recently I've gushed about the warm and sunny weather but that's just how it is :D I also bought this spring's first ice cream from a cute ice cream van, it's got bubblegum sauce on it ;) Sweater, bag and shoes are from Primark, skirt from New Yorker, sunglasses from H&M and necklace from Lillywhites.
   My hostkids are on holiday again for over two weeks, I'm working on the mornings and the afternoons are spent by studying for university entrance exams. I'd like to travel a lot now that I still can but many of my friends are visiting their home countries or working around the clock so we'll see. If you're an au pair living in England interested in exploring new places, let me know :-------D

2 kommenttia:

  1. Oot tosi nätti ja sulla on hieno vaatetyyli! Plus aivan ihania kuvia! <3

    http://erikaonnenkupla.blogspot.fi/

    VastaaPoista

Canon EOS 600D + kit + 50 mm f/1.8 + 55-250 mm IS

Kiitos kommentistasi! ♥
(I also speak English so don't be shy! :D)