keskiviikko 23. toukokuuta 2012

London, day 2

Tokan reissupäivän matkapostausta siis kehiin!
Torstaipäivä 10.5. oli päätetty sellaiseksi päiväksi, että aamulla aikaisin lähdetään Lontooseen ja tullaan myöhään takaisin. Puoli kymmenen maissa aamulla lähdettiin siis käppäilemään juna-asemalle, mistä oli sitten noin 20 minuutin matka Lontooseen King's Cross St Pancrasin asemalle. Sieltä otettiin metro tietenkin Oxford Streetille ja siihen Primarkin päähän :D Siellä vierähti ihan mukavasti aikaa, vaikka oli vähän tukalan kuuma ihmispaljouden takia. Mutta pakko oli saada halpoja vaatteita<3
Sieltä kun päästiin niin käytiin mm. Forever21:ssa ja muissa vaatekaupoissa, Superdrugilla sekä Bootsissa ja iltapäivällä vielä Harrodsilla, jossa Marin paperinen Primark-kassi hajosi melkeinpä keskelle lattiaa. :(
Syötiin eksoottisesti Mäkkärissä jossain välissä, sitten peak hourin loputtua lähdettiin junalla takaisin St Albansiin. Sieltä juna-asemalta otettiin taksi koska ei jaksettu kävellä, ja vähän oli hämmennystä kun meidän intialaisen näköinen kuski puhui tosi epäselvää englantia. Päästiin kuitenkin kämpälle ja loppuilta meni ostoksia ihaillessa ja ruokaillessa nomnom.

Aamulla on paras ottaa asukuvia, not. Kaulakorusta muuten semmonen detail, että ostin sen ekalla Lontoon-reissulla v. 2010, sitten se oli kielikurssilla Hastingsissa mukana vuonna 2011 ja nyt otin sen tännekin koska tuntu vaan siltä että se ois kiva olla kolmatta kertaa Englannissa mukana. :D
[x] tärkee
Marin pysäytti kauppakeskuksen käytävällä joku nainen joka halusi esitellä jotain mahtavaa kynsienleimauslaitetta. Kauan se siinä sähelsi ja lupaili että hieno tulee mutta sitten kun hienon perhoskuvion piti olla valmis, niin kynteen oli tullut vaan jotain suttua :-----D
Vähän vinkkiä seuraavan päivän aktiviteetista ;)
Miksei Suomesta saa tällasia ihania tuoreita hedelmäsalaatteja? Vedettiin näitä aamupalaksi, välipalaksi ja iltapalaksi ja ikävä jäi </3
Haha tätä ruokakuvien määrää :--D Marin yhdellä punnalla ostamat minisushit, ihan huonoksi paljastunut smoothie, rakkaussuklaata ja sipsiä heh.

Kuvien määrä ei tosiaan ole kovin huimaava, päivä meni kaupoissa pyöriessä. Ajattelin etten erikseen esittele ostamiani juttuja vaan ne tulevat sitten sitä mukaa kun käytän niitä, muutama vaate on ollutkin jo päällä.

Canon EOS 600D + kit + 50 mm f/1.8 + 55-250 mm IS

Kiitos kommentistasi! ♥
(I also speak English so don't be shy! :D)